تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/16 - 12:55
کد خبر: 487134

در نامه دفتر تحکیم وحدت خطاب به اژه‌ای مطرح شد؛

نسبت به مسائلی که پدر شهید عجمیان مطرح کرد، حقیقت را روشن کنید/ دستگاه قضا باید به اجرای عدالت بپردازد

نسبت به مسائلی که پدر شهید عجمیان مطرح کرد، حقیقت را روشن کنید/ دستگاه قضا باید به اجرای عدالت بپردازد

نظر به اینکه اخیرا پدر محترمِ بسیجی شهید، روح‌الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و اذعان کردند که افرادی در پرونده قاتلین شهید، اعمال نفوذ کردند و مانع از اجرای عدالت درباره عاملین قتل شدند، از دستگاه عادلانه‌ی قضا خواستاریم تا پرونده‌ی این موضوع را روشن کند.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفتر تحکیم وحدت در واکنش به سخنان اخیر پدر شهید عجمیان در نامه‌ای خطاب به محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه خواستار شفاف سازی در رسیدگی به پرونده های شهدای اغتشاشات سال گذشته به خصوص شهید عجمیان شدند.

در بخشی از نامه آمده است: بلاشک آنچه امروز شاهد هستیم، در حیطه امنیت روانی افراد جامعه هم می‌گنجد. دستگاه قضا نه تنها باید به اجرای عدالت و تعیین حقوق و جزای افراد بپردازد، که باید در امور رسانه‌ای از حقوق بدیهی مردم دفاع کند، البته که این دفاع منجر به اقدامات عملی و روشنگری رسانه‌ای هم بعضا باید بشود.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای
سلام علیکم

نظر به اینکه اخیرا پدر محترمِ بسیجی شهید، روح‌الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و اذعان کردند که افرادی در پرونده قاتلین شهید، اعمال نفوذ کردند و مانع از اجرای عدالت درباره عاملین قتل شدند، از دستگاه عادلانه‌ی قضا خواستاریم تا پرونده‌ی این موضوع را روشن کند.

بلاشک آنچه امروز شاهد هستیم، در حیطه امنیت روانی افراد جامعه هم می‌گنجد. دستگاه قضا نه تنها باید به اجرای عدالت و تعیین حقوق و جزای افراد بپردازد، که باید در امور رسانه‌ای از حقوق بدیهی مردم دفاع کند، البته که این دفاع منجر به اقدامات عملی و روشنگری رسانه‌ای هم بعضا باید بشود.

ذره‌ای مماشات به خرج ندهید/ دستگاه قضا باید به اجرای عدالت بپردازد

این ماجرا هم مصداقی است که لازم است قوه قضائیه ورود پیدا کند. اولا نسبت به مسائلی که پدر شهید مطرح کردند، حقیقت را روشن سازد و ثانیا در برخورد با کسانیکه وحشیانه پسر جوانی را عریان می‌کنند و به قتل می‌رسانند، ذره‌ای مماشات به خرج ندهد!

قطعا عدم برخورد درخور قوه قضائیه‌ نتیجه‌ای جز جری کردن افرادی که در میان مردم هستند و مردم نیستند نخواهد داشت. اگر امروز نسبت به ماجرای شهید عجمیان، شاهد عملکرد لازم از سمت قوه قضائیه نباشیم، باید منتظر اتفاقات ناگواری باشیم.

ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت هرگونه اعمال نفوذ خارج از روند قانونی، از دستگاه قضا مطالبه داریم در برخورد با قاتلین و مخلان امنیت ملی، با جدیت عمل کند و همچنین مطالب بیان شده توسط پدر شهید عجمیان را شفاف‌سازی کند و برای انجام وظیفه‌ی خود، مبنا را حدود الهی و قوانین اسلام قرار بدهد؛ چرا که هر رویکری جز این، در وهله‌ی اول تضییع حقوق الهی است و در وهله‌ی بعدی، موجب پایمال شدن خون شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیجی که در کف خیابان‌های وطن، در خون خود غلتیدند، می‌شود‌.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top